Guvernatorul BNR Mugur Isărescu a găsit o soluție pentru revigorarea monedei naționale, atât de slăbită în ultima vreme. „Leul a ajuns să ne coste cât nu face, așa că ne-am gândit la unele soluții de co-finanțare”, a explicat Isărescu. „Așa cum producătorii de chibrituri scot bani frumoși din reclame, și noi putem obține niște bani punând publicitate pe popularele bancnote BNR.”
Banca Națională va profita astfel de spațiul liber pe bancnote, spațiu care nu este folosit la nimic. „Să luăm de exemplu bancnota de 500 de lei, pe care poate ați văzut-o la un moment dat la cineva în mână”, spune guvernatorul BNR. „Veți vedea acolo mult spațiu publicitar irosit degeaba, spațiu în care noi îi facem reclamă pe gratis lui Mihai Eminescu. Prin noul serviciul BNR Ads, în acest spațiu am putea pune reclame scumpe, la detergenți, la băuturi răcoritoare sau chiar la creme pentru hemoroizi, care știți cu toții cât sunt de periculoși.”
Planul de monetizare al Băncii Naționale a fost gândit special pentru mediul de afaceri din România. „Milioane de români se uită zilnic la bancnote, le numără și le întorc pe toate părțile”, spune Mugur Isărescu. „BNR va încasa bani de la clienți în funcție
de numărul de vizualizări ale bancnotelor. Publicitatea pe bancnotele
de 500 de lei va fi mai ieftină, pentru că românii nu prea văd
bancnotele astea. În schimb, reclama pusă pe bancnota de un leu va fi
cea mai scumpă, pentru că acestea sunt bancnotele cele mai des folosite
de populație.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu