Translate

miercuri, 20 iulie 2011

Foamea-n gat !

M-am jurat ca nu spun nimanui si asta fac ; sunt la dieta .  In 7 zile am ''coborat'' 6 kg si 6,00 cm , nu in talie ca nu am ,  ci la...burta. Cu aceasta ocazie  am scazut la haine  cu o .....masura !  Asta  nu e nimic , dar am '' retrogrdat'' de la tensiune 140/98, tinuta sub control cu medicamente usoare ,  la 110/ 65, fara medicamente si glicemia  de la 130-140 la 106 . Trai neneaca ! Mai am sase zile si se spune ca mai  slabesc  cel putin..... 4 kg. Doamne ajuta !
Dar  sa va spun....pretul ( mai pisicherilor voi vreti dieta? ) ;
- adio palincutza de la pranz din fata  mesei
- idem paine . Trei feliutze ( unde  a gasit sotia painea cu felii asa mici , numai ea stie ) prajite in 7 zile
- adio mancare gatita, sosuri, tocaturi,mici, ceafa, cotlete,sarmalutze, tochituri,tocanitze, cartofi unguresti, chiftele,  cartofi prajiti , pui la ceaun , fasole batuta, iahnie, varza cu carne de oaie, ciulama, snitzele, saramura de crap, crap la cuptor  stropit si la dus si la intors cu vin si alte mancaruri colesteroase si energizante . Nici guma de mestecat nu am voie, ca stimuleaza sucurile gastrice   . Carne fiarta,pui , vita,  cel mult pe gratar.
- adio placintzele cu branza, carne, nuca, sarailii, baclavale , gogosi umplute, goale , scovergi, amandine, clatite, papanasi,inghetata, dulceata de caise, de ciraese amare, de visine, de nuci ,serbet de la mama,  doar 2 mere si o para  in 7 zile
- adio spritzul de  dupa masa , de digestive nici vorba
- s-a dus si somnul de dupa amiaza ; cum sa mai dorm cand ma gandesc deja la cina?
Activitati in perioada dietei ;
- exercitii fizice, inot, mers pe bicicleta, vaitat, vaicarit.
- plimbat prin magazinele cu....vinuri, preparate din carne, pe langa gratarele din...parc, pe la ..berarii si restaurante . Consum admis ; doar apa plata dupa ..capacitate , precum consumul de la BMW X6 .
- la ...pascut....salata verde .
- de doua ori pe zi, vizita obligatorie la ....cofetarie; privitul ajuta foarte mult . Stai la rand si cand ajungi in fata...pleci ! Este minunat, reconfortant, ridica moralul , economisesti, recapitulezi, in gand inca nu vorbesc tare, calendarul ortodox,cu referire directa la ..nutritionistul tau  ! Recomand cu caldura , pentru ca acum este din..belsug !
- cantarirea alimentelor si cearta cotidiana cu sotia ( tine si ea dieta ) ; pe portia cu 2 gr. mai mare, pe rosia mai dolofana ,pe morcovul mai bine crescut, pe telina mai...rotunda  sau pe portia de salata  pe care s-a pus ,cu pipeta ,  mai mult de 7 picaturi de ulei de masline . La impartitul fructelor ...tragem la sorti ! Castigatorul are dreptul sa...linga , farfuriile, tacamurile  si ......razatoarea :))) Oare de ce castig eu mereu ? Sotia este..... atenta cu mine sau ...nu vrea sa spele...vesela ?
- brusc , constat ca timpul s-a ...dilatat.  Intre mese am senzatia  ca  sunt mai mult de .... 10 ore. 
Traiesc oare mai .....mult sau mi se pare ???







Niciun comentariu: