Translate

miercuri, 10 noiembrie 2010

Turism !???






In timp ce vizitam turnul Castelului Corvinilor   (in liniste   fiind singurul vizitator )  aud : '' evacuati de urgentaaaaaa......perimetru incendiattttttttttttt......!!!!!????? '' Rupe singurele picioare pe care le mai am, pe treptele abrupte ale turnului, la vale evident, cu gandul ca tocmai aici imi gasesc sfarsitul, evident mana ungurilor, ajug in curtea interioara, plin de sperante, dar mai am de traversat podul de acces, lung de 60-70 m, cu o inaltime de cel putin 200 m de la sol (asa mi s-a parut in acel moment, nu ma condamnati, reali cam 30-40 m , suficienti chiar si pentru MINE ) situatie in care ma impiedic in si de agregatele pompierilor, bagatorilor de seama si cameramanilor, jandarmilor , celor de la Smurd, politailor.O secunda sa-mi trag sufletul ! Asaa. Ajug la taramul fagaduintei ( a se citi in parcare ) ma ciupesc manos, ca sa vad daca nu visez, injur birjareste in mai multe limbi ( scuzati asa am crezut de cuviinta ) inventariez starea inferioara de umiditate relativa,  scot telefonul, dupa ce-mi revin, cca. 33-34 % din parametri functionali si incep sa filmez si sa fotografiez, evident pe fond nervos.Un tip de la jandarmi, pompieri, politie sau nu stiu cine ma interpeleaza vehement ca nu am voie sa fotgrafiez. Scot din arhiva cea mai urata, ucigatoare si superioara privire cu care m-a inzestrat mama si natura, ignor prostovanul si continui sa ma cred angajatul stirilor  PRO TV de la ora 17,00. Doar nu credeti  ce va spun !!! Am visat..... evident cu aparatul de fotografiat ( scuzati calitatea ca sunt facute cu telefonul ) deschis.!!!!!!!  A fost un exercitiu, ma informeaza, zimbind larg, o femeie de serviciu, stirba,cu un halat ce candva a fost albastru,  care aduna impasibila chistoace de tigari si hartiile din parcare . sic !!.... Vizitati Romania pitoresca !! Successsssssssssss!!!!In rest este mare pacat daca va aflati in zona, sau si mai bine sa va planificati o vizita in judetul Hunedoara (la cate sunt de vazut sigur  nu vei regreta ! ) sa nu vizitati o superba  bijuterie de arhitectura medievala .

Niciun comentariu: