Translate

marți, 14 septembrie 2010

Afaceri de criza

Am iesit din afaceri, dar vreau in afaceri !!!

Daca am tot inchis si deschis firme, in functie de cum guvernantii se joaca cu nervii, banii,rabdarea , timpul si imaginatia noastra ( abia acum inteleg de ce nu se legalizeaza prostitutia si nu se da permis de portarma cu munitie letala populatiei) am ''prins '' din zbor un pont pentru un SRL cu activitate unica in perioada de criza ; "biroul de dat sfaturi"= office to give advice, pentru simandicosi .
Cu siguranta ca o sa spuneti ca am innebunit, ca nu-mi dau seama de responsabilitatea, importanta si implicatiile unui sfat, ca este modalitatea cea mai sigura sa-ti pierzi prietenii si sa-ti faci dusmani la foc automat, sa te urasca familia,vecinii,guvernantii,opozitia,ortodoxii,
,catolicii,musulmanii,iudeii si budistii,bancile sa-ti inchida conturile, sa nu te mai primeasca la nici un WC public, sa nu te mai tunda frizerul,croitorul sa-ti faca haina cu nasturii la spate,Botezatu sa-ti personalizeze budigaii stil "push down", nevasta sa nu-ti mai raspunda nici la telefon, copii sa nu-ti mai ceara bani, sa nu te mai incapa internetu’,sa ajungi sa te ocoleasca , sa faca pipi pe tine si sa te urasca chiar si propriul caine. Ei bine , o sa vedeti ca o sa am numai beneficii, prieteni, bani, ca voi fi venerat de toate religiile, ma vor aplauda, democratii, liberalii, comunistii, social- democratii, udemeristii nu, ca suntem certati,ca pot dormi la Elena Udrea ( cand apare la televizor seara ), ca fiscul ma pasuieste cu impozitele ani de zile, ca pot intra fara viza-n RAI, ca S.O.V arest, pardon invest imi da banii inapoi de la FNI si ca finalmente pot deschide si o canisa , atat de iubit voi fi, pentru ca sfatul meu unic, bun, universal valabil si fara de greseala este ;

''SA FACI CUM CREZI MATALE, DA ’NAINTE SA JUDECI BINE ''

Ei ce ziceti, genialisim nu ?

Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna idee, magistrala povestire! Mai adaug si eu un...sfat. Sa le ceri plata inainte. :))