Translate

marți, 20 decembrie 2011

Autostopistul

Badea Gheorghe, jerpelit, facea autostopul.
In curand apare o super-masina, opreste si-l intreba:
-Unde mergi bade?
-La Bucuresti, nepoato.
-Si crezi ca te ia cineva fiind asa jerpelit?
-Ma gandeam ca pt. 200 de dolari m-o lua si pe mine cineva...
-200 de dolari? Suie!
Urca mosul in masina. La un moment dat, soferita isi aprinde un trabuc. Din spate, Gheorghe zice:
- Nu te supara, daca iti dau 500 de dolari imi dai si mie un trabuc?
Soferita ,fericita, ii intinde mosului un trabuc.
Dupa un timp,mosul zice:
-Auzi, da daca iti dau 1000 de dolari imi faci un sex oral?
Dupa un timp de gandire aia executa lucrarea.
Gheorghe, relaxat, dupa o juma`de ora:
-Fato,fato, nu stiu ce o sa se-ntample ca neam de neamu`meu n-a avut atatea datorii cate am eu la tine...

Niciun comentariu: