Translate

miercuri, 4 ianuarie 2012

CENTRUL ROMAN DE........SEX ORAL

 Consider  ca sunt un om informat ; citesc ceva carti, ziare , privesc la tv cultural , ma facebookesc zilnic , citesc 50 de e-mailuri  ,ma uit la Tanase si Dinescu  , mai merg la frizer odata la doua luni , la trei zile in parc, odata pe saptamana la cafenea , deci am ceva surse . Asa cum spuneam, din aceste surse stiu ca exista o serie de centre romane; Centrul Român pentru Politici Europene,Centrul Roman pentru Jurnalism de Investigatie,Centrul Român pentru Relaţii Internaţionale şi Studii de Securitate,Centrul Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual”,Centrul Român pentru Educaţie şi Dezvoltare Umană, Centru Roman HIV/SIDA,Centrul Roman de Studii Transculturale,Centrul Roman de Initiative, CENTRUL ROMÂN PENTRU INIȚIATIVĂ SOCIALĂ, Centrul Român de Economie Comparată şi Consens, Centrul Român pentru Promovarea Comerțului, Centrul Român de Studii Transculturale, Centrul Român pentru Educaţie şi Dezvoltare Economică, Centrul Român de Informare de la Bruxelles,Centrul Roman al Energiei Centrul Roman Pentru Taiat Frunza la Caini, Centrul Roman de Initiere in Arta Spagii  si alte cate va  sute de centre , dupa stiinta mea. Da de .......Centrul  Roman De.... MUIE , nu am aflat pana azi . Minune el exista si are si un sediu pe un domeniu vast . Nedumererirea mea este ; se invata ....tehnica de a ...lua , sau de a ......da ? Nu am de facut decat sa despic firul in...doua ; daca ne invata arta de a ...lua , e .....lucrarea guvernantilor, iar deca ne invata cum sa ...dam, este ...lucrarea ...opozitiei .

Niciun comentariu: