Translate

marți, 17 ianuarie 2012

COLIERUL......BUCLUCAS ..

Un tip elegant intră într-un renumit magazin de bijuterii însoţit de o superbă domnişoară. Împreună aleg un colier de 50.000 de euro pentru ea. Fără ezitare, omul scoate carnetul de cecuri şi îl completează cu suma respectivă. Vânzătorul era un pic derutat deoarece suma era considerabila şi era prima data când îi vedea pe cei doi. - Am sentimentul că vă gândiţi în sinea dumneavoastră dacă cecul ar...e acoperire sau nu. - Hmmm, păi,… da… - Astăzi e sâmbătă şi banca mea este închisă dar iată cum propun să facem: eu vă las cecul completat, iar bijuteria rămâne la dumneavoastră în magazin. Luni vă duceţi la bancă, încasaţi cecul şi apoi trimiteţi colierul prin curier domnişoarei, zise omul în timp ce se sorbea din ochi cu tânăra parteneră. Bijutierul, satisfăcut de această propunere, acceptă. Când se duce luni la bancă, însă, stupoare: cecul nu avea acoperire. Consternat, bijutierul telefonează clientului si îi spune ca  nu a putut inca sa banii. 
- Dar nu este nimic grav! Pe dumneavoastră nu v-a costat nimic iar eu am petrecut gratuit o noapte sălbatică cu domnişoara! Vă mulţumesc pentru colaborare!

Niciun comentariu: