Translate

marți, 26 iunie 2012

Vanghelie se propune premier: "Eu nu pot fi acuzat de plagiat"


vanghelie-se-vrea-premierPrimarul sectorului 5, Marian Vanghelie, a avut o ieşire la Realitatea TV în care a anunţat că vrea să devină premierul României. “Eu am conştiinţa curată, nu veţi găsi la mine nici o lucrare de doctorat plagiată”. 
Vanghelie a precizat că, din punctul său de vedere, este clar că şcoala prea multă corupe oameni. “Aţi văzut vreun om fără Bacalaureatul luat să fie acuzat de plagiat? Nu, că e cinstit. Abia ce ajunge la facultate, mediul şi colectivul îl distrug, se dedă la tot felul de infracţiuni”. 

Primarul a mai povestit cum, la el în sector, crescând în condiţii vitrege, în sărăcie, a avut prieteni din copilărie care au ajuns la facultate. “Erau tineri, ce ştiau, a fost un moment de rătăcire. Da' aşa-i statul, nemilos cu ăştia mici, le-a dat din prima 4-5 ani de facultate obligatorie. Am avut un prieten, om cumsecade, cu frica de Dumnezeu, odată a făcut o greşeală mică şi a trebuit să ispăşească 6 ani de facultate, la medicină. Când a ieşit de-acolo nu mai era om, era ditai şpăgarul”.
Vanghelie a mai spus că, în cazul în care va fi numit prim-ministru în CV-ul lui nu vor fi găsite nici măcar greşeli gramaticale grave. “Câte erori poţi găsi pe o foaie albă pe care e scris doar numele meu?”, a comentat edilul. 
Comentarii;
BoxeriAlbi 20-06-2012 18:25
Scormonind internetul pentru a afla cartea favorita a lu domnu Marean, am gasit pe blogul personal un topic in care, domnu Marean dezvaluia ca in copilarie ii placea sa scrie poezii pe care dorea sa le publice in almanahe, insa a fost dezamagit ca desi trimisese o gramada de poezii catre redactie niciuna nu a fost publicata.La insistentele userilor care au postat pe forum, Marean a facut publica prima lui poezie, prima in care si-a simtit vocatia.Iata poezia:
"Doua ochi "
Pe un lac de ape,
Doua ochi clipeste
Ce sa este oare?
Este doua peshte.
+6 # Sergiu 20-06-2012 10:23
Cica Marean si-a luat domeniu online "eVanghelie" se cheama. "Este cel mai nou domeniu luat de mine... am mai luat si alte domenii pana acum insa asta e primul...aaa... cum se zice... onail... onlain... asa, multumesc. Cat am platit pe el? Am zis ca l-am luat, nu l-am cumparat... ce nu intelegi? hai ca nu mai am timp, ma asteapta Uoana"
sursa ; Times New Roman

Niciun comentariu: