Translate

joi, 10 mai 2012

FINALA LOR, CASTIGUL NOSTRU !

Cand am cumparat biletele la Finala UEFA EUROPE LEAGUE , eram usor nemultumit ca nu am ''prins'' bilete mai bune , ca nu stiam ce echipe vor ajunge in finala si de ce spectatori vom avea parte, ca o sa fie cam mult de mers pe jos....Am fost aseara la ..spectacol, nici nu-mi vine sa spun ca am fost la ..''meci'' sau pe stadion , cuvinte asociate , fara sa vrei la noi cu scandari vulgare, scuipat de seminte in ceafa , picioare pe spatarul scaunului tau , in cel mai bun caz , sau cateva scatoalce dupa cap si un spray in nas de la jandarmi , ca sa te lecuiesti . Ei uite ca m-am inselat ! De la metroul care a venit la timp, la accesul rapid pe stadion , comportamentul civilizat al spectatorilor, stadionul, organizarea, faptul ca am putut sa cumpar in cinci minute o bere si un hot-dog, si-n tot atatea minute sa ''conduc'' berea la o ...toaleta civilizata . Mandru ca sunt roman si contemporan cu ...gazonul de pe National Arena am plecat supermultumit spre casa ; iesirea din stadion se face in conditii foarte bune, metroul vine la timp . Ne urcam in metrou din P-ta Muncii, cu zeci de suporteri basci, amarati si obositi, dar civilizati . La Iancului avem parte de surpriza serii; in acelasi vagon urca zeci de suporteri madrileni . Hait, am ciufulit barzoiul , imi zic in gand, prinsi intre cele doua galerii ! Nici vorba de galceava ! Respect reciproc; unii respecta victoria, altii respecta  gustul amar al infrangerii ! A fost frumos si de necrezut ! Finala lor, castigul nostru !

Niciun comentariu: