Translate

sâmbătă, 31 martie 2012

10 TRUCURI...

 Cum să-ţi faci calculatorul să meargă mai repede

Performanta inceata este foarte frustranta pentru ca iti ia o gramada de timp sa faci deschizi un program si sa faci orice.
Orice calculator, fie nou sau vechi, va avea probleme odata ce incepi sa iti instalezi programe si softuri pe ele. Noi iti aratam cateva trucuri pentru a rezolva aceasta problema si pentru a-ti face sistemul sa functioneze mai rapid.

  • 1: Sterge fisierele temporare

Fisierele temporare includ  multe fisiere nedorite care sunt tinute in memoria calculatorului. Aceste fisiere nu fa altceva decat sa iti ocupe memorie si spatiu. Odata ce acestea sunt sterse, functionarea calculatorului se va imbunatatii.

  • 2: Defragmentarea hard-diskului

Ori de cate ori instalezi un program nou pe calculator, acesta nu se salveaza intr-o maniera sortata, stergi fisiere, navighezi, instalezi altele, iar totul este un haos. Asa ca ai nevoie de unelta de defragmentare care iti va aranja fisierele exact asa cum trebuie pentru a-ti indica exact cata memorie mai ai pe sistem.

  • 3: Curatarea discului

Unelta de curatare a discului "Disk Cleanup" te ajuta sa iti eliberezi spatiul de pe hard pentru ca sterge toate fisierele temporare de internet si de windows. In plus, unelta goleste si "recycle bin" si indeparteaza programele pe care nu le folosesti de pe PC.

  • 4:  Curatatoare de registrii

Registrul Windows stocheaza o baza de date de informatii referitoare la activitate si aplicatii. Aceste informatii ocupa memorie si incetinesc functionare calculatorului. Pentru o functionare mai buna ai nevoie de un soft de curatere pe care il poti lua de pe internet si care isi va selecta si pune in ordin toate registrele.

  • 5: Upgradare driver

Daca computerul are mai multe drivere corupte, aceasta poate fi motivul pentru o performanta inceata a sistemului. Asa ca ai nevoie sa iti upgradezi driverele.

  • 6. Scanarile

Virusii si alte programe spyware au un efect negativ asupra computerului. Intervin in performanta calculatorului si ocupa foarte multa memorie. Asa ca scaneaza computerul cu orice antivirus bun si performanta calculatorului se va imbunatatii.

  • 7: Renunta putin la multitasking

Daca ai mai multe software-uri care merg in acelasi timp, asta iti va face calculatorul sa functioneze mai incet. Asa ca, pe cat posibil, incearca sa renunti la multitasking.

  • 8. ReadyBoost

ReadyBoost este un concept relativ nou de optimizare a PC-ului si pentru adaugarea de memorie virtuala. Te ajuta sa iti imbunatatesti functionalitatea calculatorului prin adaugarea de spatiu. Daca folosesti Windows 7 sau Vista, il poti folosi imediat.

  • 9: Scapa de programele startup

Elimina programele startup, fie ca le folosesti sau nu , fiindca aceste iti incetinesc functionarea calculatorului.

  • 10: Repara erorile de disc

Poti folosi chiar sistemul de reparare erori incorporat in PC, pentru a optimiza performanta sistemelor de operare.
Sursa:  www.money.ro

2 comentarii:

Suraj spunea...

Informații frumoase aici, aș dori să vă împărtășesc toată experiența mea încercând să obțin un împrumut pentru a-mi extinde activitatea de îmbrăcăminte aici, în Malaezia. Într-adevăr a fost greu ca afacerea mea să se reducă din cauza bolii mele de scurtă durată, atunci când m-am vindecat am avut nevoie de un fond pentru a-l înființa din nou pentru a începe, așa că l-am întâlnit pe domnul Benjamin, un ofițer consultant de împrumut la Le_Meridian Funding Service. eu de proiectul meu de afaceri și i-am spus că dețin deja One și am nevoie doar de un împrumut de 200.000,00 USD mi-a dat un formular pentru a completa și am făcut și el mi-a cerut ID-ul meu valabil în câteva zile. Au făcut transferul și mi-a fost acordat împrumutul . Vreau cu adevărat să apreciez efortul de a încerca, de asemenea, să aduc acest lucru oricui caută împrumuturi de afaceri sau alte probleme financiare pentru a contacta Serviciul de finanțare Le_Meridian Pe e-mail: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com El este disponibil și pe WhatsApp Contact: +1 -9893943740.

Unknown spunea...

Salut tuturor, eu sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă de-a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.