Translate

miercuri, 21 martie 2012

ECHINOCTIUL MIT SAU FALS ...

Echinocţiul de primăvară. Cel mai cunoscut MIT este FALS

Deşi termenul echinocţiu provine de la latinescul "equinox" (unde "aequus" înseamnă "egal", iar "nox" - "noapte"), în realitate lucrurile stau puţin altfel: ziua nu este egală cu noaptea nici la echinocţiul de primăvară, nici la echinocţiul de toamnă.
Adevărul este că, în ziua echinocţiului de primăvară, ziua este mai lungă decât noaptea.

Zi vs noapte, la echinocţiul de primăvară


În mod comun, ziua este definită drept perioada în care lumina solară ajunge pe pământ în absenţa oricărui obstacol local. De pe Pământ, Soarele se vede ca un disc, astfel încât atunci când centrul Soarelui este sub orizont, partea sa superioară este încă vizibilă. Mai mult, atmosferă reflectă lumina, astfel încât chiar şi atunci când porţiunea superioară (aşa cum privim noi) a discului solar este sub orizont, razele sale încă ajung pe Pământ.

Calculele au arătat că, la Ecuator, de echinocţiul de primăvară şi de toamnă, ziua este cu 14 minute mai lungă decât noaptea. Această diferenţă creşte odată cu înaintarea spre Poli.

Echilibrul perfect între zi şi noapte - echiluxul

Data la care durata dintre apus şi răsărit este de exact 12 ore poartă numele de echilux. Însă, întrucât timpul apusului şi al răsăritului diferă în funcţie de latitudine şi longitudine, asta se întâmplă şi în cadrul equiluxului. În schimb, echinocţiul este un moment precis, o dată comună tuturor persoanelor de pe Pământ.

Sursa: www.realitatea.net

Un comentariu:

Unknown spunea...

Salut tuturor, eu sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă de-a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.